MENU

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Kies via ‘shop’ een categorie en kies een product dat jij graag zou willen bestellen. Klik op het product en kies voor ‘in winkelmand’, hier kan je ook het aantal kiezen dat je zou willen bestellen. Vervolgens kan je rechts bovenaan de pagina op het winkelmandje klikken en de vervolgstappen doorlopen.

Betaal ik verzendkosten?
Voor verzendingen boven €75,- euro nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Bij een bestelling lager dan €75,- euro zijn deze kosten voor eigen rekening. De kosten voor verzending bedragen in dit geval €6,75

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer je jouw bestelling wil wijzigen of annuleren kan je contact opnemen door middel van het contactformulier of stuur een e-mail naar info@unlimitedliving.nl. Wanneer de bestelling nog niet verzonden is kunnen wij hem wijzigen of annuleren. Als hij al verstuurd is kunnen wij dit niet meer doen.

Betalen

Manieren om te betalen
We bieden momenteel 3 betalingsmogelijkheden aan, iDeal, Sofort en Klarna.

Achteraf betalen
Door middel van Klarna is het mogelijk om achteraf te betalen, bij deze optie dient er binnen 14 dagen betaald te worden. Om het makkelijker te maken kan je bij deze optie ook via de Klarna app betalen, hier zie je een duidelijk overzicht van jouw bestelling.

Leveren

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling geleverd is?
Bestellingen worden binnen 1 à 3 werkdagen bezorgd, i.v.m. het covid-19 virus kan de levertijd iets langer zijn dan normaal.

Leveren jullie ook in het buitenland?
Ja, wij verzenden ook naar België. Wanneer u woonachtig bent in België zullen de verzendkosten wel voor eigen rekening zijn en vervalt de gratis verzending bij €75,- euro.

Word ik geïnformeerd als levertijden veranderen?
De pakketten die wij verzenden bevatten altijd een Track&Trace van PostNL, hier kunt u zien wanneer het pakket bezorgd wordt en of er vertraging is.

Retourneren

Wanneer kan ik mijn bestelling retourneren?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. =

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Meld je retour aan door een e-mail te sturen naar info@unlimitedliving.nl, vermeld hierin je naam, het ordernummer en de artikelen die je wil retourneren. Het is ook mogelijk om gebruik te maken van het modelformulier die je vindt onderaan de algeme voorwaarden.

Verpak de producten in een doos en plak deze goed dicht. Vervolgens breng je je pakket naar het dichtstbijzijnde postkantoor en stuur je hem retour naar onderstaand adres.

Waar moet ik het pakket naartoe sturen?
Unlimited Living
Floralaan 5
6707HM
Wageningen
Nederland

Zitten hier kosten aan verbonden?
Ja, de kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.

Wanneer wordt mijn geld teruggestort?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je retour storten wij het bedrag terug op uw rekening.

Schade of onjuist artikel ontvangen
Met nadruk melden wij dat wanneer u een beschadigd of onjuist artikel ontvangt u dit binnen 24 uur na ontvangst (per email via info@unlimitedliving.nl) bij ons dient te melden.

Aan de hand hiervan komen wij met een passende oplossing. Wanneer retournering noodzakelijk is kan u het pakket retourneren en zullen de kosten hiervan vergoed worden.

Klachten / opmerkingen
Mocht u klachten of opmerkingen hebben dan kunt u terecht op deze pagina.

Beoordeeld met gemiddeld een 9+!